Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
Dodano:
Autor: Lukasz Nowacki
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
Komunikacja z podmiotem publicznym w innej formie
Instrukcja wypełnienia
- Proszę wypełnić poniższy wniosek o zapewnienie komunikacji w formie wskazanej przez osobę uprawnioną.
- W pierwszej kolejności należy zaznaczyć interesującą Pana/Panią formę komunikacji i podać dodatkowe informacje wskazane dla konkretnej formy.
Wypełniając wniosek należy podać:- w przypadku tłumaczenia na PJM dokładnej nazwy dokumentu, który ma być przygotowany do tłumaczenia;
- w przypadku przetłumaczenia na PJM materiału opublikowanego na www , wkleić odpowiedni link do strony www;
- w przypadku zamówienia tłumacza (PJM) podać dokładną datę i godzinę przybycia do urzędu, celem umówienia spotkania z tłumaczem;
- w przypadku konieczności zapewnienia pętli indukcyjnej należy podać nazwę Wydziału w którym ma być zapewniona pętla indukcyjna oraz dokładną datę oraz godzinę spotkania;
- w przypadku konieczności zapewnienia komunikacji pisemnej podać adres e-mail;
- w przypadku konieczności zapewnienia komunikacji sms podać numer telefonu;
- w przypadku zapewnienia wydruku w alfabecie Braille’a dokumentu należy wskazać dokładną nazwę dokumentu.• w przypadku zamówienia tłumacza (PJM) podać dokładną datę i godzinę przybycia do urzędu, celem umówienia spotkania z tłumaczem;
- W kolejnym kroku, obowiązkowo należy podać swoje dane do kontaktu.
- Proszę wysłać wniosek drogą elektroniczną na adres: gmina@aleksandrow-lodzki.pl ,złożyć bezpośrednio w Biurze Podawczym ( parter, budynek B, wejście od ulicy 11 listopada) lub przez ePUAP: /fujh4p096l/skrytka