Główna Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Dodano: Autor: Lukasz Nowacki

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Komunikacja z podmiotem publicznym w innej formie

Instrukcja wypełnienia

  1. Proszę wypełnić poniższy wniosek o zapewnienie komunikacji w formie wskazanej przez osobę uprawnioną.
  2. W pierwszej kolejności należy zaznaczyć interesującą Pana/Panią formę komunikacji i podać dodatkowe informacje wskazane dla konkretnej formy.
    Wypełniając wniosek należy podać:
    • w przypadku tłumaczenia na PJM dokładnej nazwy dokumentu, który ma być przygotowany do tłumaczenia;
    • w przypadku przetłumaczenia na PJM materiału opublikowanego na www , wkleić odpowiedni link do strony www;
    • w przypadku zamówienia tłumacza (PJM) podać dokładną datę i godzinę przybycia do urzędu, celem umówienia spotkania z tłumaczem;
    • w przypadku konieczności zapewnienia pętli indukcyjnej należy podać nazwę Wydziału w którym ma być zapewniona pętla indukcyjna oraz dokładną datę oraz godzinę spotkania;
    • w przypadku konieczności zapewnienia komunikacji pisemnej podać adres e-mail;
    • w przypadku konieczności zapewnienia komunikacji sms podać numer telefonu;
    • w przypadku zapewnienia wydruku w alfabecie Braille’a dokumentu należy wskazać dokładną nazwę dokumentu.• w przypadku zamówienia tłumacza (PJM) podać dokładną datę i godzinę przybycia do urzędu, celem umówienia spotkania z tłumaczem;
  3. W kolejnym kroku, obowiązkowo należy podać swoje dane do kontaktu.
  4. Proszę wysłać wniosek drogą elektroniczną na adres: gmina@aleksandrow-lodzki.pl ,złożyć bezpośrednio w Biurze Podawczym ( parter, budynek B, wejście od ulicy 11 listopada) lub przez ePUAP: /fujh4p096l/skrytka

Aktualności